reklama

Deň fontán

Zdravím milí priatelia! Ubehlo zopár dní a našiel som si chvíľku pre svoj blog, na napísanie krátkej pozvánky na ďalšiu aktivitu Študentského parlamentu Mesta Považská Bystrica.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Je ňou Deň fontán. Akcia z ktorej je hneď jasné, akej tématike sa bude venovať. Študentský parlament (ďalej ŠP) touto akciou chce skĺbiť verejne prospešnú činnosť (a zároveň nezištnú) spolu s kultúrnym vyžitím, ktorého pomaly ale určite v našom meste pribúda a som rád, že k tomuto viditeľnému progresu z časti prispievame i my, ŠP . Chceme ako študenti mesta ukázať, že máme záujem o naše mesto Považská Bystrica a touto cestou by som i zároveň rád pozval ostatných zanietených ľudí (nielen študentov) na podpore tejto myšlienky. Ako som už spomenul jedná sa teda o „dobrovoľnícku“ aktivitu študentov spojenú neskôr s voľnou zábavou vo forme koncertov. Rád by som poznamenal, že podpora ŠP sa v tomto roku zo strany mesta mierne zlepšila, čomu som nesmierne potešený, no treba si uvedomiť, že nie všetko je o peniazoch a mnohé veci, respektíve takmer všetky projekty ŠP začíname realizovať so začiatočným rozpočtom 0€. A to, že akcie vždy dotiahneme do konca tak to potom o niečom svedčí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Program akcie

15:00 hod – 16.30 hod: upratovanie a vyčistenie fontán a okolia fontán pred Mestským úradom, Obvodným úradom a pri kine Mier (ŠP)

17:00 hod – 19.00 hod: koncerty pred MsÚ - Hidden Road + kapely z Považskej Bystrice a okolia

18:00 hod – slávnostné spustenie fontány pred MsÚ

Tešíme sa na Vašu účasť!

Udalosť na facebooku: http://www.facebook.com/event.php?eid=179232928795533

DOPLNENÉ

A ako to dopadlo. Akciu hodnotím pozitívne. Účasť by som rozdelil na 2 separátne skupiny. Jednou je skupina aktívne zapájajúca sa i do pracovnej aktivity a tou druhou je skupina ľudí, ktorá sa prišla pozrieť na kultúrny program. No ak by som to ale bral komplexne som rád, že nás príšlo pár. No spravili sme kus práce a som spokojný, že sa môžme hrdiť takouto dobrovoľnou aktivitou. Vďaka patrí nielen iniciátorovi tejto myšlienky, pánovi Sopčákovi za vnuknutú myšlienku ale i všetkým vďaka ktorím sme dokázali takúto nezištnú akciu zorganizovať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

report z ta3.

http://www.ta3.com/sk/reportaze/176364_v-povazskej-bystrici-cistili-fontany

Itv

http://i-televizia.sk/noviny_14.php

Jakub Kučma

Jakub Kučma

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

čestný člen Študentského parlamentu Mesta Považská Bystrica Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu